BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 26 March 2013

3 hari berlalu..
apa yang terjadi masih segar diingatan..
cuba untuk melupakan peristiwa itu,tapi aku tak mampu...
terlalu sakit rasanya...,
namun aku kuatkan hati...tabahkan hati..,bersabar dan terus bersabar..

dalam meneruskan hari2 seterusnya,
aku cuba untuk berpura2 seperti biasa,namun dihati,tiada siapa yang tahu bertapa sakitnya..
bertapa aku menanggis didalam...
namun,dengan kekuatan yang diberikan oleh DIA,aku gagahkan diri untuk terus berdiri
walaupun terasa seperti mahu tersungkur..
tiada apa yang dapat aku luahkan..
hnya air mata yang sentiasa menemani di setiap malam..

wahai hati...
cepatlah sembuh wahai sayang~
biarkan darah yang mengalir dari luka itu cepat2 kering yer~
kamu kuat!

wahai diri....
bersabarlah sayang...
sesakit mana pun yang dirasai,DIA mengetahui....

duhai mata...
berhentilah dari terus menitiskan mutiara2 jernih itu..
aku penat~
aku terlalu letih dengan semua ini~

YA ALLAH...
damaikan lah hatiku dengan setiap ketentuaMU..
aku tak mampu untuk melalui jalan ini tanpaMU..
perluklah hatiku dengan penuh rasa cinta YA ALLAH...
kurniakanlah aku kesabaran untukku terus melangkah..,untuk menempuh hari2 yang mendatang..

YA ALLAH..andai kali ini aku tersungkur,
ampunilah aku...
aku lemah....
aku lemah ya tuhan...
terlalu sakit penghinaan itu...
hati permpuanku menanggis & terus menanggis...

YA ALLAH...,
andai hayatku hanya sampai disini,
ampuni aku...
aku terlalu hina...
aku tidak kuat dalam mengharungi segala badai yang menghempap diri....

mira...sapu air matamu...
jangan menanggis lagi...
biarlah manusia tidak pernah menghargaimu..
biarlah manusia tidak pernah peduli akan kehadiranmu...
biarlah mereka gembira di atas penderitaanmu...
YA ALLAH...:'(

14 april...da xlame lagi...
video  tu aku sudah siapkan sebagai hadiah..
aku cuba siapkan tanpa peduli disaat itu aku sedang sakit..
harapanku,agar dapat menghadiahkan nukilan itu..
namun, segala angan2 ku hancur berkecai...
 aku pasrah....
nukilan itu akan tetap aku simpan sebagai bukti aku aku tidak pernah lupa..


2 mggu lagi...
14 april 2013,selamat hari lahir ye wak...
mungkin ini takdir yang perlu saya tempuhi....


 aku keseorangan dsini...
mencari kekuatan untuk terus melangkah~
hnya padaMU ku berserah....
YA ALLAH,usah kau tinggal diriku seperti mana mereka meninggalkanku...

aku disini...

0 comments: